Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Ja, vi pratar om allt tisdag, 5 juni, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 10:03 f m

Via msn:

Å: annars då ?
H: jo lite segt, känner mig okreativ och oproduktiv, typ. har dessutom inte haft sex på över 3 veckor! är frustrerad!
Å: va? varför inte då?
H: japp, det är lite för mycket förändringar just nu för A, han har ingen lust
Å: stackare (båda två)
H: hmmmh. och jag behöver det mer än någonsin känns det som, för att kunna slappna av lite. tränar som en dåre och äter choklad som ersättning 😉
Å: får jag ge tips?
H: gärna
Å: hur avslappnad känner du dig med A?
H: väldigt
Å: ok. nästa gång ni ligger i sängen och du är sugen och han säger nej så gör så här: säg ok, det gör inget, men är det ok om jag ”tar hand om mig själv?”. do your thing precis brevid honom. antingen blir han sugen och hoppar in, annars får du ju hur som helst en orgasm 😉 och det hjälper ju lite…
H: ok, har jag inte provat… hmm det är lite för mkt som vi dragit på oss tror jag
Å: självklart ska du respektera att han inte vill men han kan ju knappast klandra dig för att du vill
H: det gör han inte heller, han är nog lika frustrerad som jag för de gångerna han vill känner han så mkt press att det inte går rent tekniskt…
Å: aha… men man måste ju inte ha penetration. oralsex funkar ju
H: ja fast nu har vi inte haft det på så länge att det blivit en stor grej utav det, men det tänkte jag också, skulle det vara omvänt så skulle jag se till att dra mitt strå till stacken om jag säger så…
Å: jag vet, ibland blir det så. därför kanske mitt tips skulle hjälpa (blir ju liksom något way off…)
H: får testa om jag vågar, har inte gjort det tidigare
Å: bara släpp loss. får man fråga om du onanerar när du är ensam?
H: ähh ja :$
Å: toppen! tänk såhär: jag är skitvacker, jag har en helt otrolig kropp, jag är en sexuell varelse, min kille älskar mig, nog fan kan jag göra det inför honom
H: okej
Å: bara gå in i din egen värld, tänk inte på att han är där… blir han inte skitupphetsad då så vete fasiken…
H: thank you Dr. Love, det är definitivt värt att prova
Å: ingen fara. jag finns här med råd i alla ärenden 😉
H: sounds good
Å: (sen om de funkar eller inte låter jag vara osagt)
H: helt ok

 

4 Responses to “Ja, vi pratar om allt”

  1. Ms.Take Says:

    Härligt. Det är det riktigt bra tjejkompisar är till för. Bra råd också!

    Förresten, nej jag föredrar inte alternativ 2, men så GÖR jag ju inte det heller 😉

  2. Å Says:

    Tack tack. Jag försöker.

    Okej, då får det stå kvar, än så länge. Men du, no judgements… 😉

  3. johannes Says:

    Det funkar. Har provat det själv samtidigt som andra utsatt mej för det. Nog fan blir man sugen om ens baby ligger och stönar brevid en :-)…so go for it…

  4. Å Says:

    Johannes: Jag vet. Been there, done that. Men jag kan ju inte svara för alla killar (eller tjejer).

    Och välkommen tillbaka! Det är alltid lika trevligt när du tittar förbi.


Kommentera

