Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Direkt reklam tisdag, 15 maj, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 11:10 f m

Å är tillbaka kära vänner, misströsta inte…

I förra veckan damp det ner ett VIP-kort till en ny Schlagerklubb i Göteborg. Jag ser tre anledningar till att jag kan ha fått detta VIP-kort:
1. De har gjort ett riktigt dåligt adressköp och trott att jag, Å, är rätt målgrupp.
2. De vet om att jag är vacker som en sommardag och vill därför att jag ska sitta där i baren och locka in fler gäster.
3. Jag är ett stort Schlagerfan, jag vet bara inte om det själv.

Själv intalar jag mig att det måste vara nummer 2, även om jag som marknadsförare rent logiskt vet att nummer 1 är mer sannolik.

 

2 Responses to “Direkt reklam”

  1. Ms.Take Says:

    Skall. Inte. Vara. Språkpolis….. *gnaaaaaaah*

    (Fast det kan ju ha varit meningen med särskrivningen, don’t *I* look stupid then?=) )

  2. Å Says:

    Hahaha, om du menar Direkt Reklam så var särskrivningen medveten. Om det var något annat så får du gärna vara språkpolis (jag är ju uppvuxen med en syster till språkpolis så jag är så van så)


Kommentera

