Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Ibland så… lördag, 12 maj, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 10:51 f m

JAG har precis PRATAT med min PAPPA i TELEFON!

Och det var HAN som ringde. För att fråga hur JAG hade det.

Håll i hatten kära vänner, jordens undergång måste vara nära.

 

3 Responses to “Ibland så…”

  1. lillasyrran Says:

    Inte för att vara sån … men HAN ringde mig också.

    Jag vet att det betyder mycket för dig, och jag är glad för din skull.

  2. Å Says:

    Jag vet, HAN sa det. HAN ringde alltså båda sina döttrar. Jordens undergång är mycket nära…

  3. lillasyrran Says:

    Eller väldigt långt borta. 🙂


Kommentera

