Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Igår torsdag, 10 maj, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 10:02 f m

Något jag uppskattar med norrmän är att de vet hur man festar. Något annat jag uppskattar med norrmän är att alla blir berusade. Slutligen uppskattar jag att norrmän inte dömmer ut en affärskontakt beroende på hur denne betedde sig på en fest.

Eller, jag vet inte om något av det ovanstående stämmer. Jag bara hittar på för att jag vill att det ska vara så. Jag var nämligen inte alls ”graceful” igår. Inte alls.

Utan att gå in på detaljer så kan vi väl säga som så att jag har ett svagt minne av att ha diskuterat snoppar med en bartender på Wallmans. Jag liknade dem vid kinderägg, men konstaterade högljutt att man inte får äta upp dem, bara bita lite. Min affärskontakt står vid detta tillfälle ungefär 30 cm ifrån mig och trängs för att få komma fram.

Eh, jag tror jag bör lägga en stor order idag för att släta över lite…

 

Kommentera

