Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Å – hallick vid sidan av 3 onsdag, 9 maj, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:14 e m

Just nu, på msn:

Anders: Hej! Hur är det?
Å: Jodå, det är ok. Bara lite mycket. Hur är det med dig?
Anders: Det är bra, men ok, då ska jag inte störa dig!
Å: Det är ingen fara. Jag kan göra 2 saker samtidigt.
Anders: Har du snackat med H om mig och C?
Å: Jag har bara frågat om hon hade pratat med C och lite så. Inte mycket.
Anders says: Ahh… Jag var lite nyfiken bara. Strunt samma.
Å: Sluta… Hon hade varit väldigt positivt överraskad av dig, precis som du av henne. Och hon ville träffa dig mer sa H. (Men vi pratades vid i måndags så jag vet inget efter andra dejten). Hur så? Hur känns det själv?
Anders: Det känns lovely 🙂
Å: 🙂
Anders: Men jag håller mig lugn, vill inte dra några förhastade slutsatser, är ju trots allt i inledningsfasen.
Å: Vad gjorde ni sist då?
Anders: Bio (på hennes initiativ, måndags) och lång fika efter. På fredag ville hon träffas och dricka vin… Hmm.
Å: Låter mycket lovande…
Anders: Vi får se. Tack igen för helgen, mycket trevligt. Nu ska jag käka lunch. Kram.
Å: Kram min kärlekskranke vän!

 

2 Responses to “Å – hallick vid sidan av 3”

  1. Ms.Take Says:

    JAg blir allt mer säker på att jag måste anlita dig, Å =)

  2. Å Says:

    Ja, jag är helt suverän (i alla fall på andras förhållanden).


Kommentera

