Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Chock torsdag, 26 april, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 10:26 e m

Klockan är 22:27 och jag sitter på jobbet. Har precis kommit till Oslo efter en affärsresa och är bara på jobbet och vänder. Klockan 22:55 går min buss till Göteborg. Jag är framme 02:50. Klockan 08:00 ska jag träffa ett företag i Göteborg för en eventuell karriärmöjlighet.

Kollar snabbt mailen. Ser Ulrikas kommentar under Jennys intervju:
Haha! jag håller helt med om att silverfisken blivit tråkig , han har varit väck ett tag ur mitt länkarkiv. men så tittade jag dit idag igen. och jo, han har varit seg länge. Men det är kanske sånt som kan hända när man ska bli pappa(!) och inte vill råka avslöja sig? Om man inte tänker nämna det största i ens liv, som måste uppta det mesta av ens tankar, riskerar man nog att bli ganska platt och tråkig. så som det skedde med el silverfirro, hehe. får se om han har tid att bättra sig nudå.

Går in och kollar Silverfiskens blogg. Ser videon, börjar gråta. Inte för att jag blir rörd (även om jag självklart tycker att det är kul för hans skull) utan för att det gör ont i magen på mig. Jag vet att jag gjorde rätt val, men jag var inte redo för att se detta så naket, så vackert, så direkt just här, just nu.

Nej, nu mår jag illa.

 

Kommentera

