Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Ja se hon städar torsdag, 5 april, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:16 e m

Har precis rensat ut hela mr J:s garderob (oombett I might add) och har redan insett att vi behöver mer klädförvaring. Vågar inte stanna av nu när jag är i gång (det händer ju så sällan att jag är det när det gäller städning) så nu bär det av till IKEA. Måste, måste, måste hitta ett bättre skoförvaringsverktyg än det vi har nu (dvs högar av skor som vi aldrig orkar rensa). Inte nog med att jag är en skogalning, han är nämligen det också. Jag ska trolla med knäna med andra ord i och med att vi bor i en tvåa på 75 kvm.

Jag återkommer om jag överlever/fortfarande inte brutit ut till helgalning/inte måste lifta hem på grund av att jag sålt bilen för att kunna lösa ut alla inköp.

I surely know how to spend a vacation, don’t I…

 

One Response to “Ja se hon städar”

  1. Shadow Says:

    ICA-kassar funkar annars bra för skoförvaring. Alternativt Billhälls-kassar.


Kommentera

