Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Ignorera, inspirera, sova mera onsdag, 14 mars, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 2:14 e m

Dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk.

Det värker, det strålar från nedre delen av ryggen hela vägen upp i nacken. Där delar värken på sig i två, och går som två band runt och över huvudet, mot ögonhålorna, och börjar dunka. Hela kroppen känns tung, omedgörlig, stel.

Dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk.

Jag är som i ett vakuum, kan inte, vill inte, orkar inte tänka.

Dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk.

Självklart är idag en sådan där dag då jag måste vara inspirerande, engagerande och lite hård. 20:00 måste jag vara i Fredrikstad och vara i mitt esse. Just nu ser jag mest ut som något katten dragit in, och jag vete fasiken hur jag ska få bort påsarna-from-hell under ögonen.

Dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk, dunkdunk.

Note to self: Somna aldrig, aldrig, gråtande framför TV:n när CSI är på. Det bäddar inte för en god natts sömn.

 

Kommentera

