Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Livet är inte ett genrep lördag, 10 mars, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 11:51 f m

Jag har haft en gnagande känsla den senaste tiden att jag håller på att kasta bort mitt liv, att det finns något annat som jag är menad att göra, men jag kan för mitt liv inte sätta fingret på vad ”något annat” är.

 

4 Responses to “Livet är inte ett genrep”

  1. Jenny Says:

    Så där var jag med. Sen gick jag till en spåtant/medial guide. Skitbra, nu vet jag exakt vad ”jag vill”.

  2. Å Says:

    Ok, jag behöver namn, telefonnummer och adress.

  3. Jenny Says:

    Hmmm… min finns i Växjö, det kanske är lite långt bort.

  4. Å Says:

    Jag är villig att resa till världens ände om någon bara kan tala om för mig vad det är jag ska göra, believe you me.


Kommentera

