Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Om att vara trygg torsdag, 8 mars, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 6:50 e m

Det har jag aldrig känt mig.

Närsomhelst kommer någon se rakt igenom mig, ta bort den där tillrättalagda masken och titta på riktigt, se igenom den duktiga-ambitiösa-självsäkra-karriärkvinnasmasken och se att jag bara är en liten flicka som vill något annat.

Någon kommer se igenom mina lögner, eller överdrivningar kanske jag kan beskriva dem som om jag vill vara snäll mot mig själv, och se att mitt liv inte alls är som det ser ut. Någon kommer inte ha tålamod med mig. Någon kommer att bli arg.

Blir jag trygg då? När allt är bortskalat?

 

One Response to “Om att vara trygg”


Kommentera

