Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Det är över nu… onsdag, 21 februari, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:34 e m

Det här blir ett kort inlägg. Det finns inte så mycket att säga. Nu är det klart, färdigt, over with, vad man än vill kalla det. Det var hemskt. Det gjorde väldigt ont. Det blödde mycket. Om någon vill veta detaljer på själva proceduren, läs här (det blev en kirurgisk abort för mig), själv orkar jag inte prata om det.

Nu gäller det att gå vidare. Illamåendet har redan börjat släppa. Smärtorna börjar avta. Jag ska sova lite och sedan försöka se framåt.

Tack för alla varma tankar. Tack för att ni finns. Tack.

 

4 Responses to “Det är över nu…”

  1. fröken K Says:

    jag kan inte förstår hur det måste ha kännts, men jag kan tänka mig.

  2. Shadow Says:

    Lider med dig.
    Frun genomgick samma procedur i höstas, då embryot inte ville utvecklas ordentligt.

  3. Å Says:

    Shadow: Usch. Ja är det något jag har förstått under den här tiden så är det att det är fler än man tror som har gjort samma sak, men att ingen någonsin pratar om det…

    Men jag beklagar verkligen. Och jag håller tummarna för er i framtiden.


Kommentera

