Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Svart måndag måndag, 19 februari, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 3:41 e m

Nu har jag varit hos läkaren och det var en pärs, precis som jag trodde. Mr J kunde tyvärr inte följa med, så en av mina äldsta vänner T var där som stöd. Det gick bra. Jag grät bara lite. Och läkaren behövde bara springa och hämta vatten åt mig en gång.

På onsdag ska jag tillbaka. Då följer Mr J med. Sen är det värsta över fysiskt sett. Psykiskt vet jag däremot inte hur länge jag kommer sörja. Igår grät jag i timtal, med Forrest Gump i bakgrunden. ”Life is like a box of chocolate, you never know what you’re gonna get”, sannare ord har aldrig yttrats…

Men att detta skulle påverka någon annan än Mr J och mig, hade jag inte trott. Så jag vill bara säga att jag är ledsen min lilla syster. Du skulle blivit, och kommer en dag bli, världens bästa moster.

 

2 Responses to “Svart måndag”

  1. Jenny Says:

    Jag har tänkt på dig halva dagen! Hoppas att du inte mår allt för dåligt och tänker på att det finns en tid när det hela faktiskt kommer att vara helt rätt. Kram på dig!

  2. Å Says:

    Tack. Jag mår ok. Kräks hela tiden men det ska bara hålla i några dagar till… Och jag vet, jag är ju i alla fall lyckligt nog vetande om att jag i framtiden kan bli gravid, även om det här kanske inte var det bästa sättet att ta reda på det på.


Kommentera

