Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

We were on a break! måndag, 8 januari, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:46 e m

Nej, det är inte tänkt att det ska bli som Ross och Rachel den här gången. Men vi har nu tagit en paus. På mitt initiativ. Den innebär endast att vi ska vara ifrån varandra i några veckor, inget annat. Vi har ju förmånen att kunna det, utan en massa krångel, med tanke på min övernattningslägenhet i Oslo.

Så jag ska ta mig den här tiden att känna, tänka och bara vara. Under tiden kommer jag skriva om mina tankar på en annan blogg, eftersom jag vet att Mr J är en trogen läsare av den här, och jag måste helt enkelt få skriva av mig utan att hela tiden självcensurera.

De som vill följa mig är välkomna att göra så. Maila till: denandrabloggen@hotmail.com

 

2 Responses to “We were on a break!”

  1. fröken K Says:

    give me the blog då. 🙂
    jag har ju mailat. 🙂

  2. Å Says:

    Och du har fått svar 😉


Kommentera

