Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Julen 2006 fredag, 29 december, 2006

Filed under: Uncategorized — Å @ 9:20 f m

Jag tassar runt på tå. Jag lindar bomull runt alla mina ord.

Varje gång jag ser på mr J ser jag smärtan i hans ögon. Gråten som ligger så nära…

Viljan att vi ska hitta en väg ut ur det här använder vi som fundament, men utan verktyg eller ork är det svårt att veta var och hur vi ska börja bygga. Men vi försöker, ja fy fan vad vi försöker.

In the meanwhile tassar jag runt lite till, lindar bomull runt alla ord jag säger och ber till Gud att detta jobbiga ska gå över.

 

Kommentera

