Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Calling dr feelgood onsdag, 20 december, 2006

Filed under: Uncategorized — Å @ 10:14 f m

Jag är sjuk. Sjuk!

Nu är det faktiskt lite synd om mig. Jag ska till doktorn klockan 10:20. Min kollega blev så irriterad över mitt hostande att hon ringde och bokade in en tid, mot min vilja.

Jag är riktigt rädd för 2 saker här i livet. Fiskar och läkare. Och nu måste jag möta den ena öga mot öga. Kalla kårar är bara förnamnet.

Nu ber jag bara till en högre makt att jag inte får ett akvarie i julklapp; för så mycket ondska förtjänar jag faktiskt inte!

 

3 Responses to “Calling dr feelgood”

  1. fröken K Says:

    när jag var liten fick alla läkare jag var hos ha på sig vanliga kläder, för så fort jag såg en vit rock så spydde jag av rädsla.
    kan känna obehag även idag.
    hoppas det gick bra hos doktorn och att du blir frisk fort.

  2. Å Says:

    Stackars, stackars dig!

  3. fröken K Says:

    neeej! säg inte så. det sista jag vill är att nån ska tycka synd om mig, även om det kanske inte verkar så…


Kommentera

