Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Vad göra? måndag, 18 december, 2006

Filed under: Uncategorized — Å @ 4:15 e m

Jag har lite dubbla känslor inför min blogg just nu. Jag skulle vilja kunna vara ännu ärligare och naknare än vad jag redan är, men jag kan inte. Inte för att jag inte vågar, utan för att jag är rädd för att såra andra. Jag vill inte blotta mig helt för även om det jag känner/tänker/gör bara är för stunden, så präntas det fast, i och med jag att jag skriver ner det, för andra, för alltid. Och jag vill inte göra andra mer illa än jag redan gjort. Dessutom skulle ju denna blogg bli en rapport från Norge, inte en rapport från Å:s tankar.

Jag har funderat på att öppna en till blogg, utan att tala om det för de jag känner IRL, bara för att kunna skriva av mig helt, men det skulle kännas som att fuska mig förbi problemet. Eller?

Jag vet inte, men jag känner mig begränsad. Kanske det även märks på mitt skrivande, vad vet jag?

 

5 Responses to “Vad göra?”

  1. Shadow Says:

    Om du startar en blogg till, så vill jag veta adressen, tack!

  2. Anonymous Says:

    jag med /frk K

  3. fröken K Says:

    har du många släktingar som läser din blog?
    enligt min statcounter går folk bara in och ut igen från min sida. är jag så tråkig?

  4. Å Says:

    Fröken k: Min syster och hennes kille läser den ibland. Dessutom läser Mr J den, ganska flitigt nuförtiden…

    Och nej, du är inte tråkig.

  5. fröken K Says:

    really? det trodde jag aldrig. nu pressas jag till att skriva (på en positiv måte) intellektuella och roliga inlägg, såsom dina.


Kommentera

