Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Karma måndag, 18 december, 2006

Filed under: Uncategorized — Å @ 4:24 e m

Konduktören blev inte förbannad på mig i fredags. Men idag, på väg tillbaka till Oslo, spillde jag ut en hel kopp varm choklad på golvet inne i tåget, vilket rann fram och tillbaka, in och under en massa säten. Jag tillbringade därför en kvart på alla fyra, med mina fellow tågresenärer irriterat stirrandes mig i nacken, torkandes upp det jag kunde.

Dessutom har jag ont i halsen.

Det är inte synd om mig.

 

One Response to “Karma”

  1. fröken K Says:

    varför kunde ingen hjälpa dig då? puckon. det hade jag gjort. tror jag. 🙂


Kommentera

