Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Vilken jävla dag torsdag, 14 december, 2006

Filed under: Uncategorized — Å @ 11:23 e m

Klockan är 22:30 och jag sitter fortfarande kvar på jobbet. Jag har varit här sedan 07:30 imorse. Jag borde gått hem för flera timmar sedan. Särskilt efter min kvinnliga (nåja, i alla fall teoretiskt sett) chefs kommentar tidigare under dagen:

”Men den statistiken kan du ju inte jämföra din lön med. Där finns ju även mäns lönenivåer representerade”

Det är inte ofta jag får ett utbrott på jobbet. Sist var ca 2 år sedan. Men när det lilla monstret i Å väcks, så får man banne mig passa sig. Mitt utbrott, om än välförtjänat, uppskattades dock inte av min chef. Ibland får man kanske vara lite smidig, men det är tyvärr inte jag.

Så nu har jag, på mindre än 2 veckor, på lite olika sätt, gjort tre personer riktigt förbannade på mig ; Mr J, den andre mannen och min chef. Planen var väl inte riktigt att jag skulle ödelägga hela mitt liv, men har jag väl börjat så finns det tydligen ingen begränsning. Då är det väl bara tågkonduktören jag ska reta upp imorgon också.

To be continued…

 

Kommentera

