Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Latin my ass tisdag, 12 december, 2006

Filed under: Uncategorized — Å @ 3:19 e m

Det är festtider på gång. Som kvinna och modeintresserad innebär det bara ben. Det är lönlöst att raka benen eftersom det måste göras dagligen (och jag bara skär mig) så jag har valt att vaxa mina. Eftersom jag är ganska klemig när det gäller smärta så går jag till salong, där jag tvingar mig själv att bita ihop och inte gråta.

Nyligen var det dax igen. För första gången på en norsk salong. Priserna var helt ok så jag kikade lite på andra alternativ. Och jag tänkte ”vad fan, hur mycket ondare kan det göra att även vaxa underredet samtidigt”?

Många uppfattar mig som en intelligent kvinna. Tydligen bör detta omvärderas.

Jag började gråta på britsen, så förbannat ont gjorde det. Det var helt klart det mest förnedrande jag varit med om och språksvårigheterna hjälpte inte. Att lämna lite innebär tydligen inte samma sak för mig som för en mycket vacker norsk vaxerska.

Resultatet blev som följer:
Jag ser ut som en prickig korv. En prickig korv med en kort, smal landningsbana.

