Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Idag lyssnar jag på… fredag, 8 december, 2006

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:59 e m

… Anna Ternheim – Shoreline

Om och om och om igen. Go figure.

Flyget avgår 16:45. Vi landar 19:40. Jag räknar inte med att få någon uppenbarelse, jag räknar bara med att jag ska komma lite närmre svaren på mina frågor. Tills dess…

 

3 Responses to “Idag lyssnar jag på…”

  1. fröken K Says:

    när kommer du tillbaka?

  2. Å Says:

    Förhoppningsvis 23:30 på söndag.

  3. fröken K Says:

    førhåpentlig… tror jag det stavas. 🙂
    ha en underbar resa. njut solen lite för mig.


Kommentera

