Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Sulten onsdag, 11 oktober, 2006

Filed under: Uncategorized — Å @ 4:05 e m

Jag lovade ju att vara mer positiv idag så här kommer dagens händelse!

Jag har tappat min plånbok. Varför är det så positivt då? Jo, jag kommer spara pengar, äta mindre och därmed bli vackrare.

Enda nackdelen är att jag är hungrig och att jag därför kommer äta makaroner med ketchup till kvällsmat eftersom det är det enda jag har hemma. Och samma delikatess blir det därför även frukost imorgon. Smaskens…

Fokusera på fördelarna Å, fokusera!

 

2 Responses to “Sulten”

  1. fröken K Says:

    Jag är en jobbig kommentator, men jag kunde inte låta bli att dra på smilbanden när jag såg vad du skrivit här. Detta inlägg skulle kunna vara skrivet av mig. Speciellt den delen där ”jag sparar pengar, äter mindre och blir vackrare”. Jees.
    Jag kan bjuda på en lunch. Bara att ringa. 😉

  2. Å Says:

    Du är ingen jobbig kommentator! Jag älskar de få kommentarer jag får (oavsett att de flesta kommer från dig).

    Mat tackar jag aldrig nej till 😉


Kommentera

