Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Första livstecknet torsdag, 15 juni, 2006

Filed under: Uncategorized — Å @ 4:21 e m

Jag jobbar med mode.

Det har jag gjort i några år och jag älskar tempot, kollegorna och sättet att arbeta.

Men så vad det ju det där med att få fast jobb. Det är nämligen inte helt enkelt i min bransch. Så jag har hoppat runt på projektanställningar, vikariat och andra diverse tidsbegränsade varianter.

Och nu, några år senare, har jag hamnat i Norge av alla ställen. Jag bor i Oslo på veckorna men i Göteborg på helgerna. Veckodagskvällarna har hitills varit ganska tysta, så tyckte jag att det kanske kunde vara trevligt att sysselsätta mig med något. Jag har ju inget annat för mig, tänkte jag, så vad fasiken.

Så här kommer mina betraktelser om allt möjligt. Vill ni lyssna så varsogod, here I come!

 

Kommentera

